HERBALİFE NASIL HAZIRLANIR

HERBALİFE NASIL HAZIRLANIR? Bugün 9 Mayıs Anneler Günü bütün annelerin Anneler gününü kutluyorum.Bugün sizlere normal hayatımda kısaca Herbalife ile ilgili nasıl bir süreç yaşıyorum herbalife nasıl hazırlanır ondan bahsetmek istiyorum.Sabahleyin güne başlarken bu şekilde yapmayı tercih ettim.200 mililitre suyun içerisine tabii bu arada iftarda yaklaşıyor.İftara hazırlık yapmış oluyorum.2 kapak aloe veralı suyu döküp bu şekilde sabahleyin içiyorum.Bu süreçte biraz 15-20 dakika geçiyor.Daha sonrasında benim hayatımı değiştiren,alışkanlıklarımı desem daha doğru olur. Ürünüm herbalife shake.Sizler de olmayabilir aynı şekilde Herbalife shaker var ya da evimizde mikser ya da robot da olabilir.Onunla da yapabilirsiniz.400 mililitre suyun içerisine şu anda ben sadece gösterme amacıyla yapıyorum.Bu şekilde iki kaşık öyle yapıyorum.Şayet siz de Herbalife ölçü kaşığı yoksa yemek kaşığı ile iki kaşık atmanız gerekiyor. Besleyici,öğün yerine geçen,kalorisi kısıtlanmış ürünümüz.Formül birden atıyorum,heartwell yulaf beta glukanı içeren besleyici bir üründür.Bağışıklık sistemimizi güçlendirebilir.Lif bakımından çok zengindir,hemen bir ölçek ilave ediyorum.Bir kaşığı 3 gram lif içeriyor.Probost yeni çıkan bir ürün probost zengin protein içerir.Hemen bir kaşık da bundan ekliyorum.Bir kaşığı 5 gram protein içeriyor.Sadece 24 kalori.Kalan suyu üzerine ilave ediyorum.Dilerseniz yarım süt,yarım su ile hazırlayabilirsiniz.Evet arkadaşlar karışım hazır. Ama şu anda iftarı bekleyeceğim.Bunu da bir kenara alıp.Daha sonrasında aloe veralı suyu içiyorum.Aloe veralı su içtiğimiz zaman bağırsaklarımız nemlenir.Vücudumuzdaki toksinlerin atılması kolaylaşıyor.15 dakika sonra Herbalife Shake içiyorum.Shake içtikten sonra,1 saat sonra sizde evinizde çay kaşığı kullanarak yapabilirsiniz.Çay hazırlıyorum.Çay bizim odak olmamıza yardımcı olur.Antioksidandır.Enerji verir, metabolizmayı hızlandırır,yağ yakımına yardımcı olabilir.Sizler evlerinizde yaptığınız da isterseniz sıcak ya da isterseniz soğuk olarak yapabilirsiniz. Sizde neler yapıyoruz merak ediyorsanız kanalımıza abone olup bizi takip edebilirsiniz. İletişim 05336917296-05314079994 https://www.facebook.com/hayati.demir... https://www.instagram.com/gndmr09/ https://www.youtube.com/channel/UCwU8... -herbalife nasıl hazırlanır -Herbalife shake -Heartwell -Probost -Aloe vera -Herbalife çay -Herbalife shaker -protein -Beta glukan -Lif -İftar -herbalife shake kullanım -herbalife heartwell nedir -herbalife heartwell kullanım -Antioksidan -Yağ yakmak -Kalori

Yorum Gönder

0 Yorumlar