HERBALİFE KİLO ALMA

Sevgili arkadaşlar YouTube kanalıma hoşgeldiniz.İsmim Hayati Demir.Bugün size hızlı bir şekilde herbalife kilo alma ile alakalı tüyolar paylaşacağım.Peki bu tüyolar nedir?.Nerden geliyor?.Neden ben not alıyorum?.Kimler bana ulaşıyor?.Hemen paylaşıyorum.Özellikle gençler, gençler çok hızlı bir şekilde kilo almak istiyor.Sevgili arkadaşlar kilo almak,bir serüvendir ve bu serüvene çıkmadan önce bir karar vermeniz gerekiyor.Gerçekten sonuç peşinde misiniz?.Yoksa sadece ürün peşinde misiniz?.Yani Herbalife kilo alma setine kavuştuğunuz zaman her şey çözülüyor mu?.Asla çözülmüyor.Doğru bir danışman ve doğru bir destek olmadan sonuç alamıyoruz.Peki ne yapıyoruz?.Herbalife kilo alma seti hakkında aklınızda kalan meseleleri burada çözüyoruz. Birincisi Herbalife Shake ne işe yarar?.Sevgili arkadaşlar Herbalife Shake’e bütün mecralardan ulaşabilirsiniz.Bunun temelinde ne yatıyor?.Dengeli beslenme programı yatıyor.Ne yatıyor?.Protein karbonhidrat ne işe yarıyor?.Herbalife Shake ne işe yarıyor?.Bunun yanıtı tam olarak burada.Herbalife Shake ne işe yarar?.Biliyor musunuz normal bir Beslenme düzeni içerisinde kilo alamadığınız zaman ne yapıyoruz?.Ek gıdaya başvuruyoruz.Ek gıda ile kilo almaya çalışırken ne yapıyoruz?.Herbalife yaşam koçundan destek alıyoruz.Herbalife yaşam koçu sizin bir nevi bireysel hocanız.Ne diyorsa aynısını uyguladığınız zaman mükemmel sonuçlar alacaksınız.Peki Herbalife Shake ne işe yarıyor anladık.Protein var,mineral var, karbonhidrat var,vitaminler var.Her şey bu kutunun içerisinde.Kullanım programı çok basittir.Şimdi ikinci bir mesele Herbalife seti,yani Herbalife kilo alma seti arıyorsunuz ya.Herbalife kilo alma seti bir kere sizin bütçenize,yaşınıza,her şeyden önce kaç kilo almak istediğinize,bireysel problemler var mı?,yok mu?, psikolojik bir durum var mı?,her şeyi de tasarlıyoruz.O şekilde oluşturuyoruz.Bir diğer konu neydi?.Hani arkadaşımız soruyor multifiber Herbalife faydaları nedir?.Sevgili arkadaşlar Herbalife yaşam koçu size multifiber önermiş ise muhtemelen bağırsaklarınız ya yavaş vaziyette, ya da atıl vaziyette, ya da tam tersi bağırsaklarınızda ki yapılandırmayı hızlandırmak için önermiştir.Multifiber ın ne faydası var?.Elma ve yulaf liflerinden oluşur.Biliyorsunuz lifler hayatımızda çok önemli.Yeterince lif alamıyoruz.Lif alamadığımız zaman kilo da alamıyoruz.Besinler sindirilmiyor.Besinler sindirilmeden vücuttan atılıyor ve dolayısıyla vücut zayıf kalıyor.Neden zayıf kalıyor?.İnsanın bağırsakları ikinci ana motor görevi yapıyor.Peki ana motoru çalıştıracak bir diğer ürün hangisidir?.Elbette heartwell gibi bağırsaklara hitap eden ürünler.Bunlar sadece Gıda takviyesidir.Bunlar herhangi bir ilaç değildir.Bazen arkadaşlar yazıyor.Ben Herbalife İlaçlarımı aldım. Herbalife beslenme programını paylaşır mısınız?.Sevgili arkadaşlar ürünlere belki farklı mecralardan ulaşmış olabilirsiniz.Herbalife beslenme programı aldım sattım mantığı ile uygulanmıyor.Öncelikli olarak Herbalife ayrıcalıklı müşterileri var.Firmadan genel merkezden ürün alırlar.Bizim gibi Herbalife yaşam koçlarından destek alırlar.Buna noktayı koyalım.Sonuç almak istiyorsanız mutlaka bir herbalife yaşam koçu ile çalışmanız gerekiyor.Diğer bir bir noktaya gelelim.Şimdi Herbalife denildiği zaman Protein tozu akla geliyor. Sevgili arkadaşlar dışarıda satılan ların hepsini elimin tersiyle itiyorum.Neden?.Çünkü biz Protein tozu satmıyoruz.Proteinin kendisini satıyoruz.Peki proboost faydaları nedir biliyor musunuz?.Kilo alma programında genelde kasları zayıf olan insanlar bu programı kullanıyor.Genelde kasları zayıf olduğu için daha fazla protein ihtiyacı var.Normal öğünlere ek olarak shake içeceğiz,proboost İçeceğiz, heartwell kullanacağız,elma lifinden faydalanacağız ve birçok farklı kombinasyon ile size sonuç aldıracağız.Nasıl mı olacak?.Tabii ki bir Herbalife diyet örneği oluşturacağız.Diyet örneğini nasıl oluşturuyoruz?.Yaşınız,kilonuz,günlük programınız.Mesela beni çok fazla askeri personel arıyor.Kilo alma,şıp diye oturan bir şey değil.Sabırlı olursanız;belki bir ayda 10 kilo,belki bir ayda 5 kilo,belki bir ayda metabolizmanıza bağlı olarak 3 kilo sonuç alacaksınız.Ama artık ertelemeye devam ettiğiniz müddetçe sonuç alamayacağız.Son olarak da şimdi burada notlarımın üzerinden konuşuyorum.Daha sağlıklı ilerliyoruz.Herbalife kilo alma yorumları,sevgili arkadaşlar biz ekşisözlük'te çalışmıyoruz.Biz Herbalife kadınlar kulübünde çalışmıyoruz.Kadınlar Kulübü,Ekşi Sözlük,Wikipedia onlar bizim alanımız değil.Orada yazan bir çok insanın yazılarını okuyorum.Ben de kontrol ediyorum zaman zaman.Görüyorum ki bu insanların herhangi bir Herbalife yaşam koçu ile çalışmadıklarını anlıyorum.Ya da erkenden havluyu attıklarını almıyorum.Gerçekten kilo almak istiyorsanız lütfen videonun altına yorum bırakın.Kanalıma abone olursanız diğer konularda da bilgi sahibi olabilirsiniz.Beni dinlediğiniz için teşekkür ediyorum.Görüşmek üzere. http://ow.ly/NrHI50EEkES İletişim: 05314079994-05336917296 https://www.facebook.com/hayati.demir...

Yorum Gönder

0 Yorumlar