HERBALİFE İLE BİR GÜNÜM

Sevgili arkadaşlar kanalıma hoşgeldiniz.İsmim Hayati Demir.Herbalife yaşam koçuyum ve bugün sizlere Herbalife ile bir günümü anlatmak istiyorum.Yalnız bir günü Tırnak içinde söylüyorum bu bana ait olan bir gün. Kesinlikle size uyumlu olmaz.Onun nedenlerini ve nasıl larını videonun içeriğini bütünüyle izlerseniz daha iyi anlayacaksınız.Şimdi sevgili arkadaşlar güne ilk uyanır uyanmaz ne ile başlıyorum?.Elbette herbalife aloe vera ile başlıyorum.Herbalife aloe verayı gün boyunca zaten içiyorum.Suyumun içine karıştırıyorum,çayımın içine karıştırıyorum.Sonuç alma noktasında detayları birebir planlıyoruz.Herbalife yaşam koçlarının bunun için var.Bir diğer konuya gelelim.Sabahleyin uyandım aloe veralı suyumu içtim.Güne nasıl başlıyorum bir gün çok önemli. Ama Herbalife 21 günü çok soruyorlar.Buna da açıklık getirmek istiyorum.Sevgili arkadaşlar Herbalife ile 21 gün olayı Herbalife 21 gün gerçeği şurada çözülüyor. İnsan vücudu 21 günde kendisini yeniliyor.Kendini yenilerken ne yapıyoruz biz vücudu destekliyoruz.Yani tek başına hareket etmiyoruz.Mutlaka Herbalife yaşam koçu ile birlikte hareket ediyoruz.Sabahleyin kalktık shake içiyoruz shakemizi nasıl içiyoruz?.Hemen size ilave bir şey gösteriyorum heartwell ile karıştıra biliyoruz. Proboost ile karıştıra biliyoruz.Bunun yanında mükemmel bir şey var multifiber ile karıştıra biliyoruz. Yani ürünlerin kombinasyonunu hazırlarken,bir günü dizayn ederken;ha diyeceksiniz ki sen bunları kullanıyor musun?.Evet %100 hepsini kullanıyorum.Devam edelim sevgili arkadaşlar.Ne yapıyoruz Shake içiyoruz,Shake içtikten sonra ne yapıyoruz?.Tabii ki en azından 45 dakika 1 saat geçtikten sonra yediklerimiz sindirildikten sonra.Çünkü bunlar mikro besin,makro besin hazır bir vaziyette kullanıma sunulmuş ve kullanıma sunulan bu ürünlerin sindirilmesi,midenin,bağırsağın çalışması 45 dakikamızı bir saatimizi alabilir.Bunu sağladıktan sonra keyfekeder çay içiyorum.Gün boyunca ne yapıyorum Elbette su içiyorum.Susuz bırakmıyorum kendimi.Susuz bırakmıyorum.Siz de kendinizi susuz bırakmazsanız çok daha mükemmel sonuçlar alabiliriz.Peki şimdi ne yapıyoruz?.Herbalife diyet örneği oluşturuyoruz.Şimdi en başta söyledim.Benim uygulamış olduğum formül birebir sizinle tutmaz.Neden tutmaz?.Sizin metabolizmanız farklı,benim metabolizmam farklı.Bu noktada bir danışmanın desteği olduğu zaman ne oluyor?.Şu oluyor; ben şimdi birçok kişiden bunu duyuyorum işte Shake, Çay,Aloe vera, Thermo Tablet aldım nasıl kullanacağım?.Sevgili arkadaşlar geçen yıl yani 2020 yılında Herbalife ile zayıflayan insanlar açıkçası pandemi den dolayı kilo aldıklarından şikayet ediyorlar. İnsanız unutabiliyoruz Thermo Tablet nasıl kullanılır?. Sevgili arkadaşlar biz bir günlük program yapmıyoruz. Uzun vadeli program yapıyoruz ürünü aldığınız noktada sıkıntılar yaşayabiliyorsunuz.Kontak kuramıyorsunuz, birebir iletişime geçemiyorsunuz.Thermo Tablet tablet ilk etapta ben önermiyorum açıkçası.Ha önerenler olabilir. Fakat bu benim tarzım ve insanlara bu şekilde sonuç aldırıyorum.Termo tableti ben kişinin gidişatını ölçümledikten sonra tavsiye ediyorum.Evet başka ne yapıyorum?.Gün boyunca görmüş olduğunuz gibi Xtra cal,Xtra cal ne işe yarıyor?.Ya ben kilo vermek istiyorum, ya da kilo almak istiyorum!.Ne işime yarayacak ki bu şimdi?.Biz ürünler, bizim ürünlerimiz kilo alma ya da kilo verme ürününden ziyade vücudun yapısını onarma vücudun yapısını yeniden eski dizaynına getirme amaçlı ürünler.Dengeli beslenme ile katı gıda alıyoruz.Sıvı gıda alıyoruz.Çorbalardan mahrum kalmıyoruz.Sevdiğimiz yiyeceklerden mahrum kalmıyoruz.Öğle yemeğinde örnek vereyim;şimdi ne var?.Çoğu insan diyor ki Herbalife şok diyet.Hayır arkadaşlar Herbalife şok diyet falan değil.Tam tersine bir kabak yemeğini düşünün. Kabak yemeği aynen biraz önce göstermiş olduğum Heartwell da olduğu gibi iki bileşenli bir şey yaratıyor. Etki yaratıyor,nasıl yaratıyor?.Örneğin bir Bamyayı taze Bamyayı kırdığımız zaman ne oluyor sıvısı akıyor. Sümüksü bir sıvı akıyor,kabağı kırdığımız zaman ne yapıyor bu bağırsaklarımızdaki dost bakterileri koruyor. Peki siz tek başınıza diyet uygulamaya çalışırsanız ne olur?.Birçok bilgiden mahrum kalırsınız ve sonucunuzu ertelemiş olursunuz.Sonucunuz geciktikçe moral ve motivasyonun düşer.Moral ve motivasyonu düşürmek istemiyorsanız,ne yapacaksınız?.Evet, örnek veriyorum kendi kullandığım ürünlerden bahsediyorum.Ben gün boyunca ürünleri bütünüyle kullanıyorum ve gece yatmadan önce mutlaka Niteworks içiyorum.Neden enerjim yüksek?.Neden enerjim iyi?.Tabii ki ürünlere borçluyum.Sizde kısa vadeli değil uzun vadeli sonuçlar almak istiyorsanız mutlaka bir yaşam koçu ile çalışmanız gerekiyor.Bunun haricinde neler var?.Sorulan soruları ben hep not alıyorum.Notların üzerinden ilerliyorum. Herbalife Yemek tariflerini soruyor arkadaşlar.3.Porsiyon veya 2.porsiyon yemekte neler yemek lazım biraz önce kabağı verdim.Örneğin nohut fasulye... https://www.facebook.com/hayati.demir... https://liderbeslenme.com/ 05314079994-05336917296

Yorum Gönder

0 Yorumlar