HERBALİFE GERÇEKLERİ NEDİR


Merhabalar ismim Hayati Demir.Ben Herbalife yaşam koçu olarak,bir beslenme danışmanı olarak,okuduğum ve araştırdığım bilgileri insanlarla paylaşmaktan gerçekten zevk duyuyorum. İnsanlara yardımcı olmaktan da zevk duyuyorum.Aslına bakarsanız;bizler birer pazarlamacı gibi kapı kapı dolaşan insanlar değiliz.Herbalife yaşam koçu dediğiniz zaman; daha çok beslenme odaklı,yani beslenme davranışlarının,beslenme alışkanlıklarının .Temeli üstünde kurulu bir sisteme sahip insanlarız. Peki bir de sıcağı sıcağına yaşamış olduğum bir enstantane var.Onu da paylaşmak istiyorum sizlerle. Şimdi ne yapıyoruz?..Biraz önce Antalya Muratpaşa dan yani merkezi bir noktadan bir tane hanımefendi beni aradı.Dedi ki ben Herbalife kullanmaya niyet ettim.Karar verdim bana yardımcı olurmusunuz?.. Aslında biz gerçekten beslenme temelinde hareket ettiğimiz için;insanların bilinç düzeyini artırmak istiyoruz. İnsanların sadece ürüne ulaşması değil.Temel beslenme davranışları,temel beslenme alışkanlıklarını çevirmek, değiştirmek, bizim temel amacımız bu.Şimdi gelelim Herbalife gerçeklerine aslına bakarsanız;bizim videomuzun konusu tam da üstüne geldi.Bu noktadan sonra atacağımız adımları birlikte yapabiliriz.Nasıl yapıyoruz?..Hemen sizlerle paylaşıyorum. Şimdi Steve Henig isminde bir bilim insanı,bunu özellikle belirtiyorum.Bilim gerçekler, kanıtlanabilir gerçekler üzerine kuruludur.Bu noktada Steve Henig,Herbalife bilim insanıdır.Bu kişi yıllardır beslenme üzerine alışkanlıkları inceleyen,insanların davranışlarını inceleyen,hatta laboratuvar çalışmalarında bulunan, Herbalife yaşam koçlarına rehberlik eden bir insan. Hani bir İsveç bilim adamı demiyorum.Ya da bir Japon bilim adamı demiyorum.Dikkatinizi çekiyorum.Herbalife bilim adamı diyorum.Bu doktorun yapmış olduğu araştırmalar neticesinde bize vermiş olduğu temel bilgiler var.Bu temel bilgileri sizlerle de paylaşmak istiyorum. Herbalife gerçekleri dediğimiz zaman 6 tane temel şey var,aktör var.Peki bu aktörler nedir?..Nasıl yapacağız?.. Hemen sizinle paylaşalım.Hep notlar üzerinden,sizden gelen yönlendirilmiş sorular üzerinden.Hızlıca bir geçiş yapıyoruz. Herbalife gerçekleri-1 Herbalife gerçekleri dediğimiz zaman;en başta temel varlığımız; bizim sağlıklı kahvaltı.Sağlıklı kahvaltı tabağı oluştururken birçok insan zorluk yaşıyor.Genelde basit karbonhidrat üzerine kurulu bir düzen olduğu için;ne yapıyoruz?..Herbalife kullanmaya karar veriyoruz. Ama normal beslenme alışkanlıklarımızı değiştirmek de zorlanıyoruz.Sağlıklı kahvaltı tabağı oluşturmak için size bir önerim var.Herbalife Shake ile her gün sabah kahvaltınıza devam edebilirsiniz.Yerine koyabileceğim güçlü,gerçekten güçlü bir Gıda var mı?..Derseniz de buna bizzat şahidim.Herbalife Shake yerine koyabileceğimiz birçok gıda var.Ancak bu besinleri alırken de;ne yapıyoruz?.. Kaloriyi yükseltiyoruz.Kalorimizi yükselttiğimiz zamanda kilo almaya devam ediyoruz.İnsanlar genellikle kilo alma ya da kilo verme üzerine konuştuğumu zannediyor. Tam tersi biz ne yapıyoruz?..Konunun üzerine ediyoruz. Şimdi sağlıklı kahvaltı alternatifi olarak; ben size ne önerdim?..Herbalife Shake önerdim.Herbalife Shake’in nasıl kullanıldığı,hangi aralıkta kullanıldığı bir Herbalife beslenme danışmanı tarafından en doğru yöntemi tercih edersiniz. Ama tek başına da hareket ettiğiniz zaman,planınız zayıf kalır.Arkadaşlar buna inanabilirsiniz. Herbalife gerçekleri-2 Şimdi gelelim küçük ama,sık sık beslenme.Herbalife gerçekleri dediğimiz zaman;küçük ama sık beslenme ,bunu nasıl yapıyoruz?..Kilo almak ya da kilo vermek niyetinde iseniz.Kesinlikle ne yapıyoruz?..Ara öğün kullanıyoruz.Ama ara öğünü her insana tavsiye etmiyoruz. Farklı farklı kombinasyonlar ile hareket ediyoruz.Kişiye özel beslenme ile hareket ediyoruz ve bunu yaparken de ne yapıyoruz?..Ara öğün önerilerimizi sunuyoruz. Herbalife gerçekleri-3 Ara öğün dediğimiz zaman; o kadar çok seçeneğimiz var ki!.Herbalife ürünleri ile hazırlananlar.Evde bulunan gıdalar ile hazırlananlar.Yani saymakla bitmiyor.Herbalife gerçeklerinin bir parçası da; ara öğün listesi.Ara öğün listesini doğru oluşturursak.Mesela bir elma yiyeceksek bir porsiyon dur.Sevgili arkadaşlar şimdi Herbalife gerçeklerinden bahsediyoruz ya!. Dedik ya; danışmanlığın kritik noktası,insanların beslenme alışkanlıklarını değiştirmek.İnsanların kötü beslenme alışkanlıklarından uzaklaşmasını sağlamak.Şimdi diğer bir mevzuda besleyici atıştırmalıkları nerede buluruz?..Açıklamanın devamı için; http://ow.ly/Fu0j50EGyCa 05314079994-05336917296 Bizi takip edebilirsiniz Bizi takip edebilirsiniz Facebok https://www.facebook.com/hayati.demir... instagram https://www.instagram.com/liderbeslenme/ Youtube https://www.youtube.com/channel/UCwU8... #herbalifegerçekleri

Yorum Gönder

0 Yorumlar