HERBALİFE BAŞLANGIÇ NASIL YAPILIR 3 ADIM

HERBALİFE BAŞLANGIÇ NASIL YAPILIR 3 ADIM

 

Bugün size Herbalife başlangıç nasıl yapılır?,hap bilgilerle bu konuya anlatacağım.Tam 3 adım da neyi nasıl yapmamız gerektiğini netleştireceğiz.

 

 

Yola bu şekilde çıkacağız.Günümüzde zaman çok kıymetli kendinizi ertelemeyin.Başlangıç için 1.adım nedir?. Başlangıç için 1.adım şudur eğitim durumunuz, hareketlilik durumunuz, yaşam farklılıklarımız bir Herbalife yaşam koçu ile paylaşıldığı zaman; size uygun program yapılıyor.

 

Biz ürün satıcısı değiliz.Şayet böyle olsaydı bütün Marketlerde Herbalife ürünleri bulunurdu ve herkes marketten kafasına göre bir ürün alırdı ve sonuç almaya çalışırdı.

 

Bilmiyorum sizce bu ne kadar doğrudur ne kadar yanlıştır takdir size kalmış.Bu konuyla ilgili düşünceniz varsa yazımızın altına yorum bırakabilirsiniz.

 

Şayet 1. adım net anlaşılmazsa; bugün bir ilkokul mezunu ya da bir üniversite mezunundan bahsetmiyorum.

 

Eğitim seviyesi ne olursa olsun toplumun büyük bir genelinde kilo kontrolü ile ilgili doğru bilinen yanlışlar var.Doğru bilinen yanlışların takip edilmesi gerekiyor.

herbali̇fe sporcu beslenmesi̇ ürünleri̇

Sahada pres yapan bir futbolcu gibi üzerine gidersek yol alabiliyoruz.1.Önceliğimiz budur.Herbalife nasıl başlayacağız?.Öncelikle bir Herbalife yaşam koçuna ulaşıp; nedir ne değildir bütünü ile bir fizibilite çalışması yapıyoruz.

 

Fizibiliteden kasıt şudur; şahsi özel bilgileri beklemiyoruz.Sadece normal bir beslenme programında ne olması gerekiyor?.

 

Nasıl bir başlangıç yapılması gerekiyor?.Yani kimi insan vardiyalı çalışıyor,kimi insan tek öğünle günü geçirmeye çalışıyor.

 

Sıcağı sıcağına yeni bir şey paylaşayım;Biraz önce bir arkadaşımız yazmış yemek yemeyi sevmiyorum.Akşamları Herbalife Shake içmem gerekiyor mu?.Yoksa günü meyve tüketerek mi kapatmalıyım?. diye soruyor.

 

Herbalife başlangıç 3 adım hangi ürünü almalıyım 

 

Bunun geldiği yer şurası; ürüne ulaşmak mesele değil.Bizler ürün satıcısı değiliz.Yoksa tam tersi olurdu.

 

Tüm marketlerde bu ürünler satılırdı.Her isteyen istediği gibi ürünleri alıp sonuç almaya çalışırdı.

 

Hemen tık diye olmuyor.Onun için şöyle söylüyorum zaman kıymetli kendinizi ertelemeyin.Herbalife yaşam koçu ile hareket ettiğiniz zaman ne olacak?.

herbali̇fe ürünleri̇

Birincisi sizin fizibiliteniz ortaya çıkacak.Bu bir beslenme merkezinde,bir beslenme kulübünde olabilir,online ortamda olabilir.

 

Çağımız artık iletişim çağı, Yotube olabilir,Instagram’dan olabilir,Facebook’tan olabilir WhatsApp‘tan olabilir yani siz yapmak istediğiniz zaman mutlaka bir yöntem yol bulunur.

 

1.Önceliğimiz kendi gerçeklerimizi kabul edeceğiz.Mevcut kilomuz nedir?.Çalışıyor muyuz, çalışmıyor muyuz?.Günde ne kadar su içiyoruz?.

 

Ondan sonra gereken herbalife program yapılıyor.Peki 2.adım nedir?.Herbalife başlangıç nasıl yapılır dedik.Herbalife başlangıç için 2.adım şudur; önerilen tavsiye edilen ürünleri bir Herbalife yaşam koçu eşliğinde kullanacağız,bu tamam.

 

Fizibiliteyi yaptık,ürünler belirlendi vesair 2.adımda orjinal ürünleri direkt olarak firmadan satın almak gerek. Neden?.

 

Bunu çok kısa açıklayalım ucuz ürün satışı vesair farklı noktalarda şuna satılıyor buna satılıyor. Bu kişiler kebapçı dürümcü gibi dürümden değil sürümden kazanmaya çalışıyor.

 

Bu kişiler sizi yıpratır.Firma üçüncü şahıs yani firmanın yetki vermediği mecralarda ürün satışını yasakladı.Nasıl ki toplum olarak bizler kural ve kaideler ile yaşıyoruz.Herbalife de Kural ve Kaideler ile işini takip ediyor.

herbali̇fe ürünleri̇ ve bi̇li̇me adanmişlik 

Kural dışına çıkanlara Herbalife satışı yasaklandı.Herbalife yaşam koçundan bilgi aldınız, almanız gereken herbalife ürünleri öğrendiniz.

 

Yapmanız gereken çok basit bir adım var.1.Önceliğimiz şudur;Herbalife ayrıcalıklı müşteri programı var bu program ücretsizdir.Oradan kendi adınıza bir kayıt açarak kendi adınıza kayıt açılan sayfadan ürünleri direkt olarak firmadan almanız gerekiyor.

 

Bilgiler paylaşıyorum daha dün bir arkadaşımız herbalife thermo tablet ile birkaç soru sordu. 

 

Ürünün resmi var mı? dedim.Herbalife ile alakası olmayan bir ürünü kişiye göndermişler.Fakat bu ürünü kullanmak istiyordu.

 

Birkaç soru sordum derken hiç alakasız bir ürün gönderilmiş, kişi mağdur olmuş burada.

 

Bir Herbalife yaşam koçundan yardım almış olsaydı böyle şeyler yaşanmayacaktı.Parada değerli,zamanda değerli.

 

O yüzden 3.Kısma geçiyorum umarım mesajlarımız net anlaşılıyordur.Herbalife başlangıç nasıl yapılır?.

 

3.Adım; kıymetli arkadaşlar bugüne kadar bildiğiniz bilgileri yine bir kenarda saklayın cebinizde Bonus olarak dursun.Ancak;beslenme tavsiyeleri,ara öğün yapılır mı, yapılmaz mı?.

su

 

Günde ne kadar su içmemiz gerekiyor.Bu konuları mutlaka Herbalife yaşam koçundan tüyolar alarak başlayın.

 

 

Başlangıç yaparken de kesinlikle şunu bilin; Herbalife ürünleri ilaç değildir.Bizler Doktor değiliz,ama ne oluyor?.Böyle bir algı yaratılıyor.Bizler Şifa dağıtmıyoruz şifacı değiliz.Doktor değiliz.

 

Gerçeklerden bahsediyoruz.Çünkü Neden?.Herbalife Nutrition bir beslenme firması,birçok uzman ile de çalışıyor.Bir tanesi diyetisyenimiz bir tanesi profesörümüz.Okumaya devam et

Yorum Gönder

0 Yorumlar