HERBALİFE 21 GÜN PROGRAMI NASIL DÜZENLENİR

 

HERBALİFE 21 GÜN PROGRAMI NASIL DÜZENLENİR

 

 

Sorular geliyor bizlere.Yahu ben bu ürünleri hiç bilmiyorum.Herbalife 21 günde kaç kilo verilir?.Kıymetli arkadaşlar motorin benzin kıyaslaması yapar gibi diyet yapılmaz.

 

Söz konusu olan insan bedeni olduğu unutulmamalı.Kaç yaşındadır bilmiyoruz.Sadece ben 10 kilo verdim dediği zaman;bir başka insanın sonucu ile kendimizi kıyas ediyoruz. 

 

Bu kişinin Herbalife ile almış olduğu sonuç kesinlikle gözden geçirilmeli.Kaç gün ya da kaç hafta ürün kullandı.Bir kere vücudumuz her gün çalışmaya devam ediyor.

 

Yavaş çalışan metabolizma faktörü kilo vermeyi etkiler. Kilo kontrolü için fedakar olmalıyız.Herbalife kilo verme serüveniniz 21 günde şekil alıyor.

 

Bu sıcak başlangıç size bir çok yenilik getirebilir.Mesela su içme alışkanlığı.Bilirsiniz birçok insan su içmekten imtina eder. 

 

Demek ki alışkanlıklarının değişmesi gerekiyor.Peki bunu nasıl yapıyoruz elbette Herbalife yaşam koçu ile birlikte yapıyoruz. 

 

Mesela kabızlık ile ilgili birçok bilgilendirme yapıyoruz. Biliyor musunuz kabızlık nasıl geçer?.Bir kişi Her gün düzenli olarak lavabo ihtiyacı karşılamıyor ise kabız sayılmaktadır.

 

 

Böyle iki üç günde bir lavaboya ihtiyacı karşılıyor iseniz; önce kabızlık problemini ortadan kaldırmak gerekiyor.Şimdi daha iyi anladınız diye düşünüyorum.

 

Kabızlık kimi insanda iki haftaya kadar çözülmüyor.Demek oluyor ki;kendimizden fedakarlık yapmadan bedel ödemeden başarı gelmiyor.Hani çok farklı bir şey beklememek gerekiyor.

 

Vücudumuz yaşamak zorunda olduğumuz tek yer.Yemek yiyoruz,uyku uyuyoruz,dinleniyoruz,spor yapıyoruz ve bunları yaparken çoğumuz kendimizi ihmal ediyoruz. 

 

Nasıl mı ihmal ediyoruz?.Yetersiz besleniyor, yeterli uyumuyoruz,ihtiyacımız kadar su içmiyoruz,bazen de karmaşık diyetlerden medet umuyoruz. 

 

Herbalife beslenmesi hayatı kolaylaştıran basit yöntemleri benimsiyor.Hepimiz için uygulanabilir beslenme taktikleri vardır.Ancak uygulamalar ve ürün tüketimi kişiden kişiye farklılık gösterebilir bu gayet doğal bir şey.

 

Burada mesele ürüne ulaşmak değil.Burada aslolan işini severek yapan bir Herbalife danışman ile sistemli çalışmak.Peki nasıl bir çalışma yapıyoruz?.

 

Öncelikle sizlere ait rutin bilgileri işliyoruz.Mesela bugün sabah İzmir‘de bir tekstil firması yöneticisi bize ulaştı.Dedi ki ben Herbalife ürünlerini zaten daha önceki dönemde kullanmıştım.

 

 

Ürünlerin hepsini biliyorum.Peki ne kadar süre önce kullandınız diye sorduk.Vallahi ne bileyim 7-8 yıl oldu galiba dedi.

 

Hani şaka gibi algılamayın.Açıkça belirtmek gerekiyor ki o köprünün altından çok sular geçti.Herbalife ürünleri yenilendi.Hatta birçok ürün eklendi.Demek oluyor ki bu kişinin bilgilerini yeniden tazelemek gerekiyor.

 

Kendisi şöyle devam etti;46 yaşındayım 10 kilo fazlam var.10 kiloyu ne kadar sürede verebilirim?.Küçük bir yazışmadan sonra telefonla görüştük.

 

Sabahleyin 7.30 da serviste oluyormuş.Akşam 7.30 da evine geliyormuş.Bu 12 saatlik süre içerisinde hiçbir hareketlilik durumu yok.Sürekli masabaşı görevi nedeniyle çok da hareketli olmayan bir yaşantısı varmış.

 

Takdir edersiniz ki bu kişinin Herbalife 21 günde kaç kilo verilir?.Sorusunun yanıtı aslında kendi bedeninde saklıdır.

 

Ortalama bir insan için;yani hareketli,yeterli beslenen, yeterli uyku uyuyan,yeterli miktarda su içen bir kişi için 21 günde 3 ile 6 kilo arasında sonuç alması programı uygulayan kişi ve danışman için başarılı bir sonuç olarak sayılır. 

 

Anlatmaya çalıştığımız şey her insanın farklılıkları var.İşte bu yüzden Herbalife diyeti yapmayı düşünüyorsanız mutlaka yardım almalısınız.

 

 

Evet farklılıklar demişken bilmeyen kişiler soruyor;Herbalife Shake içtikten kaç saat sonra yemek yenilir?.

 

Kıymetli arkadaşlar sindirimi zor gıdalar ile beslenen bir insan için kolay basit bir yemek hazırlamak,yani Herbalife Shake hazırlamak çok basit bir olay.

 

Tabii ki yeni başlarken alışkanlıklardan falan bahsettik. Ağır yemek yiyen insanlardan bahsettik.İnsan illaki merak ediyor değil mi?.Yani bir bardak şey beni kaç saat idare eder.

 

Örnek verelim;ben sabah kahvaltısında ciğer ile besleniyorum,öğlen kebap yiyorum,makarna yemekten vazgeçemiyorum,ben öyle her şeyi yemem diyen bir çok insan var.

 

Elbette kimsenin aç kalmasını falan istemeyiz.O yüzden kişiye özel beslenme yaparken farklılıkları gözetiyoruz.Her kişinin beslenme alışkanlıkları ile gelişimine önem veriyoruz.

 

Herbalife ürünlerini seçerken Herbalife 21 günlük program da ve ilerleyen günlerde neler yapmamız gerektiğini birlikte belirliyoruz.Mademki başlamak için karar verdiniz hadi başlayalım.OKUMAYA DEVAM ET

 

Yorum Gönder

0 Yorumlar