HERBALİFE KULLANIYORUM KİLO VEREMİYORUM | HERBALİFE KULLANDIM BAŞIM AĞRIYOR


HERBALİFE KULLANIYORUM KİLO VEREMİYORUM HERBALİFE KULLANDIM BAŞIM AĞRIYOR Herbalife kullanıyorum kilo veremiyorum.Herbalife kullandım başım ağrıyor ne yapabilirim?.Herbalife yaşam koçu olarak birçok insana yardımcı olmaya çalışıyorum. İnsanlardan dönüşler alıyorum.Yaşam koçu olarak şimdi programların içerisindeki amacınız nedir?.Herbalife ürünleri hakkında;tok tutucu,iştah kapatıcı gibi benzetmelerle karşılaşıyoruz. Kısaca şunu belirtmeliyiz birincisi insanın kilo verme odaklı olmasından ziyade beslenme alışkanlıklarını adım adım değiştirebileceği ürünler dersek daha güzel bir tanımlama ortaya çıkıyor. Herbalife beslenme programlarında karşılaştığımız sahada bire bir deneyim yaşadığımız insanlardan bize yansıyan bilgileri sizlere aktarıyoruz. İnsanlar bu verilen bilgileri pozitif yönde algılayıp yoluna devam eder.Bazen de tam tersi bildiklerini okuyanlar da olabiliyor.Herkese saygı duyuyoruz. Şöyle bir benzetmede yapabiliriz her bir çocuk okula yazdırılıyor 1. Sınıftan 4. Sınıfa kadar öğrenim görüyor. Ancak her çocuk aynı oranda başarılı olamıyor. Bu da bir eğitimdir.Çünkü beslenme hayatın büyük bir alanı kapsamaktadır.Evet yaşantımızda büyük bir yer tutuyor ve bu yerin içerisinde bir sürü kriter var.Detayları okuyun.. http://ow.ly/Ayy350GN7aH

Yorum Gönder

0 Yorumlar