HERBALİFE KİLO VERME VE KAN ŞEKERİ


HERBALİFE KİLO VERME VE KAN ŞEKERİ Lider beslenme YouTube kanalı üzerinden abone olan insanlara her videomda farklı bilgiler paylaşmaya devam ediyorum.Yani kısacası genelde kilo vermek için çalışan insanlar bize ulaşıyorlar.Ulaştıkları zaman en önemli noktayı, ince noktayı çoğu zaman kaçırdıklarının farkına varıyorum.Daha önce bununla ilgili bir video hazırlamıştım.Ama bu konuyu detayları ile alalım ve işleyelim istedik.Çünkü neden?..Geçenlerde İstanbul'da mikrocerrahi uzmanı.Yani Operatör Doktor.Ameliyatlara giren bir insanla kısacık diyaloğumuz da şunu öğrendim.Mikrocerrahi. Biliyorsunuz eskiden fıtık,boyun fıtığı vesair.Köprü altlarında ve ne bileyim viyadüklerde boyun fıtığını tedavi ettiğini söyleyen insanlar vardı.Cep numaralarını bırakıyorlardı.Ki;mikrocerrahi dediğimiz zaman bu insan.Operasyonlara girerken bir doktordan bahsediyorum.Küçücük o sinirleri ve ilgili iletişim kanallarındaki görevli vücut uzuvlarını neyle ayırıyor?..Büyük mikroskoplarla değil,hatta bu işi yaparken özel bir gözlükle çalıştığı alanı büyüterek çalışan bir insan.Kilo vermekle ne alakası var?..Bununla ilgili de bilgiler paylaşıyorum.Şimdi kilo vermekle ne alakası var?.. Kilo vermeye çalışan insanların birçok noktada takıldığını görüyorum.Özellikle Tokluk kan şekeri ,Açlık kan şekeri.Bunlar bizim ne işimize yarıyor?..Şimdi videomuzun içeriğinde her şeyi paylaşıyor olacağım.Peki ilk önce tokluk kan şekerinden bahsedelim.Genelde basit karbonhidrat tüketen bir toplumuz.Toplum yapısının içerisinde;hamur işi işte çeşitli pastane ürünleri ya da Market raflarında bolca bulabileceğiniz Karbonhidratları tükettiğiniz zaman!.Tokluk kan şekeriniz bir anda yükseliyor. Bir anda yükseldiği için hafif bir mutluluk hissi veriyor.Bu hislerin yaşanması çok kısa süre içerisinde tokluk kan şekerinin,Açlık kan şekerine doğru,yani bir anda düşüş yaptığını hissediyorsunuz.Tekrar yeme içme ihtiyacını doğuruyor.Neden kilo veremiyorum?..Sorusunun başlığının altında bunu net bir dille ifade ediyorum. Neden kilo veremiyoruz?..Herhangi bir diyet yaparken bile;mutlaka kontrol altına alınması gerekiyor kan şekerinin.Kan şekeriniz eğer sürekli aynı çizgide devam ediyorsa!.Tereddüt etmeyin mutlaka kilo vereceksiniz.Ama kan şekeriniz inişli çıkışlı bir şekilde gidiyorsa!.Açlık kan şekeriniz birbirini tutmuyor.Tokluk kan şekeriniz birbirini tutmuyorsa,kilo vermek için ne yaparsanız yapın. Sonuç elde etmeniz çok zordur.Herbalife ürünleri herhangi bir ilaç,ne bileyim herhangi bir hastalığın tedavisi için kullanılan ürünler değildir.Doğru ve dengeli beslenmeyi öğreten ürünlerdir.Bunu yaparken ne yapıyoruz?..Kilo vermek için diyet yapıyoruz.Kilo vermek için diyet yapan insanlara basit sorularla rehberlik etmeye çalışıyorum.Kilo vermek için diyet yapan insanlara; kan şekeri nedir?..Dediğimiz zaman ya işte çok çabuk acıkıyorum.Tatlıya olan bağımlılığım var, gibi gibi birçok örnek sayabilirim sizlere burada.Kilo vermek için ne yemeliyiz?..Herhangi bir diyet uygularken mutlaka ve mutlaka kan şekerinizi düz bir seviyede koruyacak ve lifli,yoğun protein falan demiyorum.Yoğun bir şekilde lifli,kan şekerini şey de tutacak,baskı altında tutacak,ne çok yukarıda,ne çok aşağıda.Bunu yapabilecek gıdalarla beslenmesini öğrenmeden,kilo vermek için ne yapabiliriz?..Ne yapabiliriz?,ne yemeliyiz gibi soruların karşılığı yanıt bulmayacaktır.Bu nedenle ikinci bir örnekten bahsedeceğim.Çoğu insan ne diyor?..Kilo vermek istiyorum ama; Herbalife ürünlerini nasıl kullanmalıyım?.. Hörbilayf ürünlerini nasıl kullanıyoruz?..Herbalife yaşam koçunun söylediği şekilde kullanıyoruz. Bunun dışına çıkmıyoruz.Peki ikinci örneğimiz nereden geldi?.Kendisi Ankara'da çalışan bir insan.Enteresan bir şekilde Trekking sporlarını, Dağ sporlarını yapıyor.Bu insanla bir program yaptığımız zaman,buna uygun bir program yapmamız gerekiyor.Hani masa başı çalışan bir kişi için farklı bir program.Tamamen aktif yaşam stilini kendi hayatı haline getirmiş.İşte; ipte Cambazlık yapan.Ne bileyim bir otelde animasyon görevlisi.Sürekli hareket halinde bulunan bir insanın beslenme programı illaki farklı olacaktır. Diyeceksiniz ki kilo vermek için spor yapıyorum. Şimdi kilo vermek için spor yapıyorum ama!.Kan şekeriniz yerinde değilse.Ki buna çok defalar şahit oldum.Ağır sporlarda çalışıp.Yani 4-5 saat Antrenmandan sonra soluğu köftecide alan,işte Kadayıfçı da künefe yiyen birçok insanı tanıdım ve tanımaya da devam ediyorum.Tokluk kan şekerimiz,Açlık kan şekerimizi dengeleyecek,besleyici doğru ürünlerle,doğru gıdalarla yol alırsak!.Elbette kilo verebiliriz.Çoğu insan ne diyor?..Yağ yakmak,yağ yakmak bir kere yağ yakmanın da formülü aslında kan şekerini dengelemek den geçiyor.Neden?..Sürekli basit karbonhidrat tüketiyor isek;vücudumuzda yağ yakmak gibi,metabolizmanın bir derdi olmayacak. Çünkü neden?.Açıklamanın bütünü için tıklayın http://ow.ly/MGln50EMSZv İletişim 05314079994-05336917296 https://www.youtube.com/channel/UCwU8... https://www.facebook.com/hayati.demir... https://www.instagram.com/gndmr09/

Yorum Gönder

0 Yorumlar